Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest recent toegevoegde of aangepaste vragen.
Zoek in een categorie:
Uw zoektermen:
Zoek

Algemeen

» Hoe vaak vindt de facturatie plaats?**

Wij factureren standaard per jaar vooruit. Desgewenst kunnen we ook per kwartaal factureren. U kunt dit aangeven wanneer u uw bestelling plaatst.

Waardering:
» Wat is de contactduur, en is er ook een opzegtermijn?**

 De minimale contractduur is 12 maanden. Hierna kunt u per kwartaal opzeggen.

Waardering:
» Op wat voor server draait iDisk?**

De iDisk data wordt bewaard op een dubbel uitgevoerde Dell Equalogic storage binnen een uitgebreid VMware cluster. Alle servers en de storage zijn volledig eigendom van iOnline BV 

Waardering:
» Waar staat de server waar iDisk op draait?**

 Onze servers staan allemaal op Nederlandse bodem.

Het datacenter staat op Schiphol-Rijk en is alleen toegankelijk voor de systeembeheerders van iOnline BV.
Waardering:
» Hoe kan ik mijn pakket uitbreiden?**

U kunt op elk moment uw pakket upgraden. 

Downgraden per maand na de eerste contract periode van 12 maanden
Waardering:
» Hoe is mijn data beveiligd?**

 Uw data is niet toegankelijk voor derden en wordt versleuteld opgeslagen binnen ons eigen netwerk.

Alleen systeembeheerders van iOnline BV kunnen de data benaderen. 
Waardering:
» Wordt mijn data gebackupped?**

Nee, wij maken geen backups. De storage is dubbel uitgevoerd en uw data wordt dus ook dubbel opgeslagen wat een zeer hoge beschikbaarheid tot gevolg heeft.

Wanneer u per ongeluk een bestand heeft verwijderd kunnen wij dit niet restoren omdat wij van de data geen losse file backup maken.
 
We raden u aan de sync optie te gebruiken waarmee u uw data lokaal en in de cloud opslaat.
Waardering: